Friday 17 November 2017

Forex trading 15 minuters turbo rätters in mirakel


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping Forex Strategi för 15-minuters diagrammet, är enkelt nog. Det finns tre huvudfaktorer som indikerar att det är nödvändigt att göra en affär. 1 st faktor. kanalens riktning och ett öppet läge kanaler SHI. som ritas automatiskt i diagrammet, i realtid, peka näringsidkaren riktningen för att ingå ett fynd. Om kanalen SHI har en sluttning, måste du sälja en valuta pai r (för att sluta en affär att sälja), om kanalen SHI är lutad uppåt, är det nödvändigt att ingå transaktioner endast vid ett köp. Funktion 8212 Om S HI-kanalen är smal är det inte nödvändigt att ingå transaktionen. Om priset går längre än den konstruerade kanalen SHI 8212 öppnas inte handelspositioner alls (och de öppna handelspositionerna hålls). I det här fallet måste du vänta tills en ny kanal bildas. 2: e faktor. Inträde på marknaden och gå ut ur den. Kom ihåg: Handelspositioner öppnas endast i riktning mot lutningen på handelskanalen 1) Forex Indicator 8212 Itrend. Om den röda linjen korsar den gröna linjen uppåt 8212 en säljsignal. Gröna korsar den röda ner 8212 ingå en affär att köpa. 2) Forexindikator 8212 La Guerre. När denna Forex-indikator korsar ner linjen 0,75, är det nödvändigt att titta på en affär att sälja. När forexindikatorn ligger över linjen 0,15, är det nödvändigt att leta efter möjligheter att ingå avtal om köpet. 3) Om forexen 8212 Juice Green ska hålla positionen till den motsatta sidan av den kanaltrackade, och om den är röd, bör du stänga det öppna läget när mittlinjen Guerre (0.45). Ytterligare Forex Indikator 8212 Perkyasctrend1. Om du ser en rosa punkt 8212 en signal att sälja om det var en blå punkt 8212 en signal att köpa. M denna indikator som en extra signal, men det är inte obligatoriskt. Säkerhetsstopp bör placeras på ett avstånd av 15 objekt från en öppen transaktion. Vill du bara märka det, om du föredrar att handla på Forex med små mellanrum: 5 min, 15 min. Vad du behöver och väljer ett mäklarföretag, vilket gör att du kan visa de väntande beställningarna, eller överför nivån av stoppförlust nära marknadspriset 8212 till exempel 2-3 poäng. Som inte alla är kända för DC tillåter det att göra. Om du behöver ett sådant företag, skulle jag rekommendera att välja Forex4you eller sådan Instaforex. På samma sätt kan handel i dessa företag vara lättare att arbeta med pips forex-strategi, såväl som handel med efterföljande stopp (snabbt omorganisera ordern på noll och treylingovat-position). faktor. Volatilitet på marknaden. Var särskilt uppmärksam på Forex Indicator Juice. Inget behov av att öppna en handelsposition, när plötsligt det röda histogrammet. Om all del i slutet av strategin indikator forex trading signal matas till ingången, bör indikatorn Juice genomföra en slutkontroll 8212 för att komma in på marknaden eller inte. Histogram för öppna positioner bör vara grönt Hämta forexindikatorer: Den enklaste handelsstrategin. Jag kommer att dela med dig en av de enklaste handelsstrategierna du någonsin kunde komma över. Detta är baserat på idén ldquoKISS - K eep I t S imple S tupidrdquo. Det innebär inte några snygga eller komplicerade indikatorer eller involverar några komplexa metoder. Efter att ha läst detta kanske du undrar varför det inte händer eller om det verkligen fungerar. Jag försäkrar dig att om du följer den här strategin precis som förklarad här och också följer några grundläggande regler och instruktioner, kommer du aldrig att ha en förlorad vecka eller en månad (det kan vara några förlorande dagar en gång i taget). Så om du är redo för det, här går det-Enkelt glidande medelvärde 200 (för riktning) Enkelt glidande medelvärde 10 (för inmatning) Tidsram - Alla. Fungerar på 5 min, timme och dagdiagram. Daghandlare kan använda 5 min diagram, Swing-handlare kan använda timmarschema och långsiktig investerare kan använda dagliga diagram. Artikel - Det kan användas för valfritt valutapar, råvaror, Index eller lager. Lång inträde - När prisljuset stänger eller är redan över 200 dag MA, vänta sedan på priskorrigering tills priset sjunker till 10 dag MA, då när stearinljuset stängs över 10 dag MA på uppsidan, går du in i handeln. Stop loss skulle vara när priset stänger under 10 dag MA. Kort inträde - När priset stearinljuset stänger eller är redan under 200 dag MA, vänta sedan på priskorrigering tills priset stiger till 10 dag MA, då när stearinljuset stängs under 10 dag MA på nackdelen, går du in i handeln. Stop förlusten skulle vara när priset stänger över 10 dagars MA. Limit - Resultatmål varierar med varje objekt. För daghandlare, föreslår jag vinstmål på 50 av det genomsnittliga handelsvolymen för den aktuella produkten för den senaste månaden. T. ex. - Om EURJPY (min favorit för tillfället) har en daglig genomsnittlig handelsvolym på 120 för den senaste månaden, skulle jag föreslå vinstmål på 60 pips per dagshandel. Resultatmål för andra poster kan utarbetas på liknande sätt. Det skulle vara ett misstag att använda samma vinstmålnivåer för alla valutapar. Enligt min mening har valutan en annorlunda personlighet. Det betyder att det dagliga handelsintervallet, volatiliteten, reaktionen på nyheter, etc är olika för alla valutapar. 1. Följ anvisningarna för inmatning och avslut exakt som ovan. Donrsquot andra gissning, eller antagande någonting. 2. Undvik att komma in i handeln när priset är tillfälligt under 10 dag MA, men priset ljuset har inte redan bildats. Ange handeln först efter det att priset stearinljuset stänger ovanför 10 dagens MA. 3. Avsluta handeln omedelbart när priset stearinljuset stänger överbelow 10 dag MA i motsats till handeln. Donrsquot förblir i branschen som önskar att den blir till din tjänst. 4. Aldrig någonsin handla i motsatt riktning på marknaden. det vill säga donrsquot köpa när priset är under 200 dag MA och sälja när priset är över 200 dag MA. 5. Ta vinst när gränsen är uppnådd. Donrsquot vara girig och fortsätter att öka målet. Kom ihåg - En fågel i handen är värd två i busken. 1. För valutahandlare, fungerar denna strategi bäst i London-sessionen, eftersom det finns maximal volatilitet. Runt 3 am-11am NY tid skulle vara bästa tiden. 2. Eftersom denna strategi är baserad på rent teknisk analys, föreslår jag att du stänger av dina insatser från grundläggande analyser och nyheter. Donrsquot tillåter grundläggande analys att påverka affärer. Kom ihåg - Priset är alltid rätt. Vilken effekt grundläggande analys eller nyheter har på valutan kommer alltid att återspeglas i priset. 3. Donrsquot hoppa in i branschen. Tillåt tid för inställningen att bildas. Det finns alltid möjligheter att tillgå. 4. Hävstång är en tyst mördare. Donrsquot använder överdriven hävstång för handel. Även den bästa strategin i världen kommer inte att hindra dig från att torka ut ditt eget kapital. 5. Kom ihåg - Bara 5 av dagens handlare gör pengar konsekvent. Och handelsstrategi är inte den främsta orsaken till detta. Underlåtenhet att genomföra strategin helt och inte följa reglerna och riktlinjerna är den främsta orsaken till förluster av majoriteten av daghandlare. Jag bifogar här skärmbilder av diagram som visar inmatnings - och utgångssignalerna för olika valutor och för olika tidsramar. Fig 1- Euro-USD-diagram för 14Feb 2013 som visar vinst på 50 pips Fig 2- Euro-JPY 5min diagram för 14Feb 2013 visar vinst på 60 pips Fig 3- GBP-JPY 5min diagram för 14Feb 2013 som visar vinst på 50 pips Fig 4- Euro-USD Hrly-diagram för 22-31 januari 2013 med vinst på 200 pips Fig 5- Euro-JPY Hrly-diagram för 04-15 januari 2013 med vinst på 300 pips Fig 6- GBP-JPY Hrly-diagram för 09-15 Januari 2013 visar vinst på 300 pips Som det ses från skärmdumparna är detta system inte en helig gräns för handel. Det finns faktiskt ingen helig grann av handelsstrategi någonstans. Varje system har lönsamma och förlorande affärer. Men som framgår av ovanstående strategi är vinsten från lönsamma affärer kumulativt större än förlusterna från de förlorande affärer. Som en guide har jag observerat att det finns minst 2-3 lönsamma dagbranscher i en viss vecka (50-60 pips per handel med 5 min diagram), 2-3 lönsamma svänghandlar tillgängliga i en månad (200-300 pips per handel med 1 timmars diagram) och 1-2 lönsamma långsiktiga affärer under ett visst år (cirka 1000 pips per handel med dagliga diagram). Med hjälp av en sund penninghanteringsplan kan du uppnå en avkastning på 50-100 per år på eget kapital. Tack för att du tar dig tid att läsa den här artikeln. Hoppas jag har kunnat lägga till lite för din kunskap och önskar er alla lycka till i din handel Översätt till ryska bra artikel. Skulle du snälla kommentera varför du inte stängde dina affärer i fig.2 och 4 när stearinljuset stängde över 10 ma. vid omkring 125,19 och 1,3453 respektive tack Auto1 för dina kommentarer. Din fråga är mycket giltig och en viktig del av strategin som jag glömde att lägga till i min artikel. I fig 2 och 4 var båda branscherna redan i vinst. Därför är det inte nödvändigt att stänga handeln. Låt handeln fortsätta tills vårt vinstmål (50-60 pips för dagshandel enligt fig 2 eller 200-300 pips för svänghandel enligt fig 4) uppnås. Endast om trenden går tillbaka, kan handlarna stängas till ingångspriset eller någon förlust beroende på återgångens avslutande ljus. Hoppas jag har svarat på din fråga. Denna strategi, som de andra enkla rörliga genomsnittsvärdena eller exponentiella rörliga medelvärderingsstrategier, fungerar bara under trendiga marknadsförhållanden. Detta är den största nackdelen då priset rör sig över 75 i räckviddsrörelser och konsolideringar. Det skulle fungera med en bra penninghantering för en stor lönsam handel för att täcka alla små förluster från konsolideringarna och de olika marknaderna. Hoppas det hjälper. Tack doctortyby för dina kommentarer. Som du med rätta sa, fungerar denna strategi endast i trendingmarknader. Det var därför jag hade nämnt i min artikel idag handel på Londons marknader (3-11 am New York-tid) eftersom det finns maximal volatilitet, vilket ökar möjligheterna att få mer lönsamma affärer. Också riskavkastningsgraden är cirka 1 till 4, vilket skulle täcka upp förlorade affärer. Cheers Precis som doctortyby sa, kommer detta att fungera perfekt i trending marknader, och kommer att piskas fram och tillbaka med många förluster på olika marknader. Det kan vara lönsamt i det långa loppet, men Id försöker lägga till några fler filter för att minska de falska signalerna som denna typ av strategi genererar på olika marknader :) Jag är en trendhandlare själv, så att minska falska trendsignaler är av största vikt. Bra strategi. Från det kan du skapa robot.15-minuters tidsbaserad strategi Anställd dec 2006 Status: ring mig Kevin 1.264 Inlägg DISCLAIMER: Det här är en idé som ska utvecklas om. Jag är för närvarande framåt med att testa detta live. Jag har tänkt på ett sätt att komma in och ut ur marknaden på 15 minuter eller mindre. Okej, jag bosatte sig i 15 minuter eftersom priset kan röra sig anständigt under den tiden, men vanligtvis är jag okej med 10 pipstopp. Det fina med den här strategin är att det är timebaserat, så var 15: e minut kan du avsluta en handel, eller skriva in eller båda. 15-minuters handel. låter trevligt. Återigen är detta allt mer teori som jag testar. Det är inte på något sätt riktigt, bara tänkt på det för några dagar sedan. Naturligtvis kommer detta att fungera bättre under trender, men det är den enda kvalifikationen för inmatning är att det finns en trend, så jag anser att inlägg är höga sannolikhet. 1-Minute Chart Enkel Flytta Genomsnitt (15,30,45,60,120,240,480) Jag rekommenderar EURJPY SL 10 pips TP 20 pips Vid varje 15 minuters markering. Skala ditt diagram så att det visar 15-minuters intervall. Gå in på 8:15, 8:30, 8:45, 9:00, etc. Om du inte får det, ber om ursäkt Alla SMA måste vara sluttande för LONG Alla SMA måste vara sluttande för KORT När din TP är slagen, eller i slutet av var 15: e minut. Även om du får en annan signal de närmaste 15 minuterna, och du vill hålla fast vid det, skulle jag hålla fast vid den nuvarande positionen, flytta din SL till 10 pips från nästa 15-minuters inmatning och flytta din TP till 20 pips från den nya posten (TEKNISK, det är en ny handel). Vissa gånger kommer jag att öka min position efter förluster. Så, till exempel om jag skulle lägga 1000 enheter första gången och förlora, skulle jag göra 1000, då om jag förlorade igen skulle det vara 2000, 3000, 5000, 8000, 13000 osv. Jag har inte förlorat mer än en gång i rad ändå. Kritik, idéer, kommentarer, alla accepterade. Bifogad bild (klicka för att förstora) DISCLAIMER: Detta är en idé som ska utvecklas på. Jag är för närvarande framåt med att testa detta live. Vid varje 15 minuters markering. Skala ditt diagram så att det visar 15-minuters intervall. Gå in på 8:15, 8:30, 8:45, 9:00, etc. Om du inte får det, ber om ursäkt Alla SMA måste vara sluttande för LONG Alla SMA måste vara sluttande för KORT När din TP är slagen, eller i slutet av var 15: e minut. Även om du får en annan signal de närmaste 15 minuterna, och du vill hålla fast vid det, skulle jag hålla fast vid den nuvarande positionen, flytta din SL till 10 pips från nästa 15-minuters inmatning och flytta din TP till 20 pips från den nya posten (TEKNISK, det är en ny handel). Kommer du bara in igen i slutet av varje 15min-period endast om det finns en longshort-post eller går du in inom den 15min-perioden om det finns en signal MT4 kanalschema som Oanda. Jag tror att det är ditt diagram. Men jag kan kanske sätta ihop och indikera att en vertikal linje ser ut genom varje: 00. 15. 30 och 45 minuter. Fortfarande bryter igenom med. mql men. Gjorde 30 pips totalt på EJ och EU idag, men. inte säker på att jag gjorde saker på rätt sätt. EURJPY är ett lågpridat par som kan slås med 20 pips inom 15 minuter. Generellt sett kommer ett 10 pipstopp att göra dig bra och 2: 1 R: R är OK i min bok. Om du skulle bry sig om att handla ett annat par på samma sätt skulle jag fokusera på att justera din penninghantering. Om jag till exempel skulle handla EURUSD, ett långsammare rörligt par, skulle jag förmodligen göra något mer i linje med en 7 pipstopp och 14 pip TP. Metoden, syftet och innehållet är inte helt i sten, så gärna experimentera för att se om du kan komma med ett par eller en kombination av ovan nämnda element som fungerar bättre för dig. Kommer du bara in igen i slutet av varje 15min-period om det finns en longshort-post eller kommer du in inom den 15min-perioden om det finns en signal MT4 kan inte skala diagram som Oanda, jag tror att det är ditt diagram. Men jag kan kanske sätta ihop och indikera att en vertikal linje ser ut genom varje: 00. 15. 30 och 45 minuter. Fortfarande bryter igenom med. mql men. Gjorde 30 pips totalt på EJ och EU idag, men. inte säker på att jag gjorde saker på rätt sätt. Hmm. Jag är lite förvirrad av din fråga, så låt mig bara förklara vad jag gör mer noggrant. Låta att du just har skrivit in en lång post på 8:00, eftersom alla SMA var sluttande. 8:15 rullar runt och alla SMA är fortfarande sluttande (du är upp 10 pips). Nu, om jag vill hålla fast från 8:15 till 8:30 kan jag för att jag i grunden fått en ny inmatningssignal klockan 8:15. Vad jag ska göra vid 8:15 är att flytta min SL till 10 pips och min TP till 20 pips från var quotnew entryquot är. Så om jag var 10 pips kl 8:15 är min nya TP 30 pips (10 20) och min nya SL är 0 pips (10 - 10) eller jag har frihandel. Anledningen till detta är att undvika att betala spridning igen för en handel du redan är. Nu, 8:30 kommer och 15 minuters SMA, sluttar ner, jag avslutar förutsatt att min TP på 30 inte träffas. Ja, jag använder Oanda, och har ingen kunskap om MT4, men en tidsindikator låter bra. Glad att du gjorde några pips Hej. om jag förstår konceptet korrekt var det här en möjlig handel. jag handlade det för papper. Första pilen, avsluta andra pilen inom en 15 min tidsram på ett 1 min diagram. Ditt svar är uppskattat. Tack. Nadia, Tack för att du slutade med Det ser ut som att du har haft det bra. För att vara rättvis har du också en post långt de 15 minuter strax efter det handlade du handlade papper som troligen skulle ha resulterat i en förlust på 10 pip eftersom alla SMA fortfarande var sluttande i slutet av din handel. 10 pips är inte så dåliga. Denna metod bygger mer på god penninghantering än att faktiskt kalla bra bilder. Det enda filtret som finns är att en trend måste vara närvarande (alla SMA i en riktning). Verkar intressant. Jag håller alltid ett öga på kortare terminsystem. Jag undrade dock om det finns en speciell anledning till varför du har 480-linjen Under de senaste två timmarna eller så (24 oktober, 19:00 -9: e) uppstod flera lönsamma handelsmöjligheter som ansågs vara citerande validquot på grund av att 480-talet inte träffades kriterierna. Kanske är 480-linjen för lång för den här tidsramen Men på en annan sida skulle det göra dina affärer extremt säkra jag antar att ingenting är svårt, vissa saker tar bara mer tid och disciplin. Verkar intressant. Jag håller alltid ett öga på kortare terminsystem. Jag undrade dock om det finns en speciell anledning till varför du har 480-linjen Under de senaste två timmarna eller så (24 oktober, 19:00 -9: e) uppstod flera lönsamma handelsmöjligheter som ansågs vara citerande validquot på grund av att 480-talet inte träffades kriterierna. Kanske 480-linjen är för lång för den här tidsramen Men på en annan sida skulle det göra dina affärer extremt säkra. Jag antar att du gör en mycket bra poäng. Jag tror att att ta bort 480 SMA för inträde kommer att skapa fler poster som som du nämner inte skulle vara QUITE som säkra. Tanken på min 480 SMA var så att jag kunde få färre poster som var säkrare. På det här sättet kan jag lättare öka positionsstorlekarna efter förluster utan att oroa dig för att skära in för mycket margin. Gamblers 5 och 15 minuters handelssystem Anställd mar 2007 Status: Medlem 755 Inlägg Här är systemreglerna som jag har använt för de senaste veckorna. Köp när ett stearinljus stänger över den sista nedre delen i en downtrend Sälj när ett ljus stänger under den sista baren i en uptrend Ta vinst när du har tjänat några pips eller när du får en signal att göra en order i motsatt riktning. Jag har testat systemet på EURUSD 15 minuters diagram och det fungerade bra. Om marknaden rör sig mycket upp och ner rekommenderar jag att du använder ett 5-minuters diagram istället Nedan är några av de senaste affärer du kunde ha gjort om du använde det här systemet. Om slakterier hade glasväggar skulle alla vara vegetarianer. Anställd Jul 2006 Status: Din vänliga Daily Pip Nipper. 399 Inlägg Stor enkel metod. En sak, skulle det första vita ljuset efter den första röda pilen vara en giltig köpsignal. Också när lämnar du din handel om det är goign på fel sätt .. stoppa förlust eller. Ingenting är svårt, vissa saker tar bara mer tid och disciplin. Nej, jag använder inte stopp och mål. Så här definierar jag en trend. Om öppningspriset för den sista fältet i en uptrend är trasigt har nedtrenden startat. När öppningspriset för den sista nedre delen av den trenden är bruten, har upptrenden startat, så det finns alltid en trend. Verkar som om det skulle vara relativt enkelt. Kanske kan vi förfina handelskriterierna, och då ge jag det en tur om jag har tid. Några frågor: Ställer du stoppstarter eller vänder du helt enkelt mot motsatta signaler Har du också något kvantitativt sätt att definiera trenden Ett exempel kan vara när lutningen på ett glidande medelvärde av en viss period är större än x eller mindre än - x (för uptrend respektive downtrend).

No comments:

Post a Comment